کل نماهای صفحه

۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

سرآغاز
به نام خداوند دانايي ها


در گذشته اي نه چندان دور ، دوراني را تجربه کردم که بي ترديد هم اکنون بسياري از داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد با آن روبرو هستند . تهيه ي منابع و جزوات ، برنامه ريزي درسي ، و مهم تر از همه اجراي برنامه و مطالعه ي مفيد و موثر ، خودآزمايي و نهايتا فائق آمدن به برخي استرس و تنش هاي ناگزير ، ازجمله مهم ترين مسايلي بودند که بايستي به آن ها مي پرداختم . در همان دوران تصميم گرفتم که تجارب و آموخته هايم را با کساني که در اين وادي گام مي گذارند ، در ميان بگذارم . بر اين اساس از مدتي پيش در وبلاگ توسعه ي روستايي به نشاني http://www.pcd-b.blogfa.com اقدام به درج خلاصه اي از برخي منابع و جزوات نمودم که هم اکنون نيز اين روند ادامه دارد .
از سوي ديگر وبلاگ حاضر که پيش تر آماده و مطالبي در آن درج شده بود ، اين ايده را در ذهنم به وجود آورد که مي توان همين وبلاگ را به صورت تخصصي به موضوع آمادگي کارشناسي ارشد توسعه ي روستايي اختصاص داده و بر اساس يک برنامه ي مدون به درج مطالب مورد نظر بپردازم . لذا تمامي نوشته هاي پيشين را حذف کرده و از امروز آنچه را که بايد آغاز مي کنم . بديهي است پيروزمندي اين وبلاگ در نيل به هدف خويش منوط به همکاري شما بازديد کننده محترم است . لذا استدعا دارم با پيشنهادات ارزنده و راهنمايي گران بهاي خويش ، جهت گيري و موضوعات مندرج در اين وبلاگ را بهبود بخشيد .
عناوين موضوعاتي که در اين وبلاگ درج خواهد شد ، عبارتند از :

  • معرفي منابع آزموني کارشناسي ارشد رشته ي توسعه ي روستايي .
  • برنامه ريزي درسي به تفکيک ماهانه و هفتگي ، منتهي به زمان برگزاري آزمون کارشناسي ارشد .
  • خلاصه ي برخي منابع و جزوات .
  • مرور سوالات آزموني .

و مطالبي که مي تواند در انگيزش توسعه ي فردي و پيشرفت موثر واقع شود . يادآوري مي نمايد ، اگر چه مطالبي که در اين وبلاگ درج مي شود ، بدون هيچ گونه انتظار متقابلي و صرفا به منظور آمادگي بيشتر داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد توسعه ي روستايي مي باشد ، اما پيشنهادات ، راهنمايي ها و انتقادات شما مي تواند در بهبود کيفي و کمي آن بسيار مفيد واقع گردد .

هیچ نظری موجود نیست: